fredag, december 14

Sämsta boken 2012?


Då var det dags för oss att svara på fråga nummer två!

bokcirkus! svarar: 
Vilken är den sämsta boken du läst 2012?


Jenny: Jag är ledsen den som valde den, men bokcirkus!-boken Mordet i Eiffeltornet av Claude Izner var ett jävla sömnpiller!

Evelina: Måste tyvärr också säga Mordet i Eiffeltornet. Jag som trodde att jag lätt kunde läsa halvtaskiga deckare utan problem blev motbevisad. HERR-E-G-UHUU-D så tråkigt det var.

Sara: Haha, säger samma. Kom ingenvart i den boken.

Anna: Jaha! Bara dissa min bok! Bara gör det! Dock att jag nog håller med...

Cia: Jag fortsätter tyvärr också att dissa Anna. Dock att jag ju verkligen gillade Eiffeltornet. Tyckte däremot verkligen inte om Grow Up eller vad den hette.


(Vilka böcker som var de bästa 2012 hittar ni här)

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår inte ett ögonblick ert intryck av Mordet i Eiffeltornet? En av de bästa deckare jag läst! Det är INTRESSANT med historia och det är en intelligent bok. Jag slukade den!

Nike