tisdag, december 14

Svar till Jenny

Jenny bad oss svara på nedan frågor i egna inlägg. Men alltså, det blir mest de böckerna som vi läst i bokcirkus för min del.

Bästa boken: "Kyssa sammet" eller "Bright Shiny Morning" har jag gett 4,8 vilket ju är rätt så jävla högt. Vet inte vad jag satte på "Purple Hibiscus" men den tyckte jag också himla mycket om. Nu läser jag "Cocaina" och den är också bra. Svårt!

Sämsta boken jag läst i år: Mhm, det får nog bli "Baddaren".

Störst förhoppning hade jag på: Jag hade rätt höga förväntningar på "Bright Shiny Morning" eftersom jag älskade "A Million Little Pieces".

Mest besviken blev jag över: Åh så svårt. Blev ju inte besviken över "Baddaren" t ex eftersom jag inte hade höga förväntningar på den. Vet ej faktiskt.

Så här utmärkte sig läsåret 2010: Jag har läst mer regelbundet även om jag har läst rätt så lite. Ungefär två böcker i månaden. Jag har läst böcker som jag kanske inte själv valt att läsa eftersom vi är flera som har varit med och bestämt om bokklubbsböckerna. Det är kul att variera.

Inga kommentarer: